Poradna SCHEPPACH HL 800 e

Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 15.05.2014 000 21:00 | Témata: Poradna SCHEPPACH HL 800 e

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Rozšiřovací klín

Před zhruba měsícem jsem u Vás zakoupil štípačku,která měla mít jako dárek roz.klín,který i přes příslib zatím nemám.

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    16. května 2014

    Dobrý den,

    asi by bylo vhodné vznést dodaz prodejci, od které štípačku máte.
    Zde píšete na špatném místě. Pokud si nepamatujete prodejce, doporučuji se podívat na fakturu, která přišla se zbožím a kontaktovat jejich reklamační oddělení.
    S pozdravem Marek Těšínský - www.simek.eu

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Hrubý Karel

      15. června 2014 - Hrubý Karel

      Stalo se několikrát,bez výsledku,samá výmluva.Chtěl jsem jen upozornit ostatní na nespolehlivost obchodu. S pozdraven Hrubý K.


    • Anonymní uživatel

      16. června 2014 - Anonymní uživatel

      To je sice pěkné, ale není zřejmé o jakého se jedná prodejce.
      Zkušenosti s obchodem se píšou na základě dotazníku se spokojeností s obchodem, toto vaše hodnocení je pak vidět u hodnocení obchodu a každý si pak udělá obrázek už sám.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.